Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over één van onze wasstraten of ons onbeperkt lidmaatschap? Vind het antwoord op al je vragen via onze veelgestelde vragen pagina!

De wasstraat & wasboxen

Een camper of caravan past helaas niet door onze wasstraten. Wel kun je de camper of caravan zelf wassen in onze extra grote wasboxen. Deze extra grote wasboxen zijn te vinden bij onze wasstraten in Goes en Oost-Souburg. Je hoeft hiervoor geen afspraak of reservering te maken.

Onze wasboxen in Middelburg en Terneuzen zijn voorzien van een speciale scanner waarmee je in de wasboxen kunt betalen met je waspas.
Één keer scannen staat gelijk aan €2,- wastegoed in de wasbox.

Ja, je kunt je cabrio bij al onze wasstraten laten wassen.

Nadat je auto is gewassen in onze wasstraat kun je gratis gebruik maken van de stozuigers tijdens onze openingstijden.

Een wasprogramma in de wasstraat duurt ongeveer 5 minuten, dit is voor alle programma’s hetzelfde.

Nee, je hoeft geen afspraak te maken om je auto te laten wassen in onze wasstraat of om gebruik te maken van onze wasboxen.

Nee, wij bieden helaas geen interieurreiniging aan.
Wel kun je zelf je auto stofzuigen met onze stofzuigers.

Je kunt niet met een fietsendrager of imperiaal door een normale wasstraat.
Met een imperiaal kun je in Goes (bedrijfswagens) en Oost-Souburg gebruik maken van een aangepast programma.

We raden het af om met speciale accessoires op de auto door de wasstraat te gaan, dit is dan ook op eigen risico. Bij twijfel kunnen onze medewerkers op locatie je het beste advies geven.

Je auto hoort natuurlijk netjes de wasstraat uit te komen. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets niet helemaal goed gaat. We willen je dan aanraden om direct één van onze medewerkers op de locatie aan te spreken. Zij kunnen je dan gelijk met je meekijken en een oplossing aanbieden.

Nee, je kunt onze droogdoeken niet kopen. Je krijgt deze exclusief (gratis) wanneer je lidmaatschapshouder bent van een onbeperkt wassen lidmaatschap bij Autowaspark Kuzee.

Kortingsvouchers

Een kortingsvoucher kun je op een smartphone of geprint meebrengen naar onze wasstraten.
Bij de kassa wordt de voucher gescand en verzilverd, zorg hiervoor dat de QR-code goed leesbaar is!

Je kunt je kortingsvoucher bij al onze wasstraten inleveren tenzij dit op de voucher anders staat vermeld.
Onze vestigingen zijn te vinden in Goes, Middelburg, Oost-Souburg en Terneuzen.

Nee, een verlopen voucher wordt door onze kassa niet herkend en kan dus niet meer worden geaccepteerd.
De kassa geeft de juiste geldigheid automatisch aan.

Op de voucher staat in de meeste gevallen een verloopdatum vermeldt.
Daarnaast geeft ook de kassa de juiste geldigheid automatisch aan.

Een kortingsvoucher is eenmalig te gebruiken. Twijfel je of de voucher al is ingeleverd?
Ook de kassa geeft de juiste geldigheid automatisch aan.

Op Seniorendag (dinsdag) en Ladiesday (woensdag) kun je met korting gebruik maken van ons wasprogramma ‘Het Beste!’. De korting voor Seniorendag is te gebruiken bij een leeftijd (van de bestuurder) vanaf 60 jaar. Je hebt voor beide kortingsdagen geen pas nodig.

Onbeperkt autowassen

Via onze webshop (www.autowasparkkuzee.nl/shop) kun je een lidmaatschap aanvragen.
– Maak een keuze uit één van onze pakketten.
– Vul nu je gegevens in. Als je een kortingscode hebt, kun je die hier ook invullen.
– Als laatste stap, voldoe je de eerste betaling.
Na de eerste betaling wordt de automatische incasso actief. Je kunt nu direct onbeperkt je auto komen wassen!

Nee, er wordt geen pas uitgegeven. Het kenteken van je auto is je toegangsbewijs.

Nee, je kunt écht onbeperkt wassen per maand, zoals geadverteerd wordt.

Met het lidmaatschap kun je onbeperkt je auto komen wassen bij al onze wasstraten. Onze wasstraten zijn te vinden in Goes, Middelburg, Oost-Souburg en Terneuzen.

Nee, je kunt alleen gebruik maken van het lidmaatschap in onze wasstraten.

Bij het aanvragen van een lidmaatschap kun je kiezen uit twee pakketten: 
– Pakket ‘Het Beste!’ kost €29,95 per maand
– Pakket ‘Normaal’ kost €24,- per maand
Voor taxi’s, bussen en voertuigen met imperiaal gelden andere prijzen. Je kunt deze opvragen via onbeperkt@autowasparkkuzee.nl.

Bij het aanvragen van het abonnement, betaal je de eerste keer met iDeal, Bancontact of Creditcard. Zo kunnen we de betaalgegevens verifiëren, daarna betaal je maandelijks via automatische incasso.

Tijdens het aanmelden heb je (door akkoord te gaan met de gebruiksvoorwaarden) toestemming gegeven voor een maandelijkse automatische afschrijving van je lidmaatschapskosten. Je bent vrij om op elk moment je lidmaatschap te stoppen. Let hierbij op de maand opzegtermijn.

Een lidmaatschap kan alleen via onze webshop worden aangevraagd. Het is helaas niet mogelijk om dit aan de kassa bij onze wasstraat te doen. Onze collega’s staan uiteraard wel voor je klaar om te helpen.

Een lidmaatschap is gekoppeld aan een kenteken, dit betekent dat je dus alleen met dit kenteken gebruik kunt maken van het lidmaatschap.

Je kunt wel in plaats van een gewoon lidmaatschap gebruikmaken van ons Familielidmaatschap. Bij het Familielidmaatschap kun je extra kentekens toevoegen voor €20,- per extra kenteken per maand.

Voor het wijzigen van het kenteken kun je een mail sturen naar onbeperkt@autowasparkkuzee.nl. Zorg dat je het volgende in je mail vermeld:
– Naam van lidmaatschap houder
– E-mailadres waarop het lidmaatschap staat geregistreerd
– Kenteken dat hoort bij het lidmaatschap
– Het nieuwe kenteken
Let op: het kenteken kan maximaal twee keer per jaar worden gewijzigd.

Indien je hebt uitgeschreven, bestaat de kans dat we aan het maximum van 500 leden zitten, waardoor je niet meer in aanmerking komt voor het lidmaatschap. Dan zitten we helaas vol. We kunnen het lidmaatschap helaas niet pauzeren, je zult je dan moeten uitschrijven. 

Aan het lidmaatschap zit een minimale duur van twee maanden en een opzegtermijn van één maand.

Je kunt je lidmaatschap opzeggen door een mail te sturen naar onbeperkt@autowasparkkuzee.nl. Zorg dat je het volgende in je mail vermeld:
– Naam van lidmaatschaphouder
– E-mailadres waarop het lidmaatschap staat geregistreerd
– Kenteken dat hoort bij het lidmaatschap
Let op: Voor het opzeggen van het lidmaatschap geldt een minimale duur van twee maanden en een opzegtermijn van een maand.

Nee, je kunt onze droogdoeken niet kopen. Je krijgt deze exclusief (gratis) wanneer je lidmaatschapshouder bent van een onbeperkt wassen lidmaatschap bij Autowaspark Kuzee.

Onbeperkt Autowassen - Familielidmaatschap

De basis van het familielidmaatschap is een lidmaatschap onbeperkt ’Het Beste!’ van €29,95.
Voor ieder extra kenteken betaal je een speciaal familietarief van slechts €20,- per maand!
Het familielidmaatschap staat gekoppeld aan één hoofd lidmaatschaphouder. Zo houden we het overzichtelijk voor je!

Stap 1: Registreren

Eén lidmaatschaphouder vult de verplichte gegevens in. Registreer een lidmaatschap en kies het pakket Onbeperkt ‘Het Beste!’.
Ben je al lid? Vul dan je huidige lidmaatschap in als eerste kenteken. Deze wordt dan vanzelfsprekend niet afgerekend.
Als hoofd lidmaatschaphouder betaal je voor de hele groep.

Stap 2: Registreer meerdere kentekens

Als hoofd lidmaatschaphouder kun je meerdere kentekens onder een lidmaatschap zetten.
Je kunt zoveel kentekens toevoegen als je zelf wilt.

Stap 3: Wassen maar!

Jullie kunnen direct jullie auto’s komen wassen bij onze wasstraten!
Je kenteken is je toegangsbewijs. Ieder abonnement kan maandelijks worden opgezegd. Wassen maar!

Je kunt je registreren via de shop

Ja dat mag. Let op, bij een familielidmaatschap staan alle kentekens geregistreerd op het e-mailadres en rekeningnummer van de hoofd lidmaatschaphouder. Het volledige bedrag wordt dus vanaf één rekening geïncasseerd.

Wanneer je het familielidmaatschap opzegt, kunnen ook de extra kentekens geen gebruik meer maken van het lidmaatschap.

Als je een extra kenteken wilt laten vervallen, is ook de minimale duur van twee maanden en een maand opzegtermijn van toepassing.

Je kunt opzeggen of het lidmaatschap wijzigen door een mail te sturen naar onbeperkt@autowasparkkuzee.nl
Vermeldt in je mail je naam, e-mailadres en het kenteken.

Nee, het familielidmaatschap werkt alleen met programma ‘Het Beste!’.

Heb je al een lidmaatschap met wasprogramma ‘Normaal’ en wil je graag een familielidmaatschap? Stuur ons dan even een mail via onbeperkt@autowasparkkuzee.nl

Ja dat kan!

Stuur ons even een mail via onbeperkt@autowasparkkuzee.nl met daarin:
– het e-mailadres waarop het familielidmaatschap komt te staan
– het rekeningnummer waarop het familielidmaatschap komt te staan
– de kentekens

Wasmaatje

Leuk dat je geïnteresseerd bent om je aan te melden als Wasmaatje!
Je kunt je hier aanmelden!

Wanneer je je voor het eerst registreert als Wasmaatje ontvang je direct een kortingsvoucher in de mail.
Met deze kortingsvoucher kun je gebruikmaken van programma ‘Het Beste!’ voor slechts €8,-.

Ook sturen we je gedurende het hele jaar af en toe leuke acties en je bent altijd als eerste op de hoogte van nieuwtjes en updates over de wasstraten.

Waspas

Nee, de digitale waspas en de fysieke waspas zijn niet hetzelfde, het tegoed op deze twee passen is dan ook niet automatisch gekoppeld.
Wel zijn de beide op de zelfde manier te gebruiken door een prepaid tegoed op te waarderen welke je vervolgens kunt gebruiken om mee te betalen in de wasstraat of wasboxen.

Een digitale waspas is persoonsgebonden en je kunt hem veilig bewaren op een smartphone. Hierdoor vergeet je hem nooit mee te brengen en kun je hem niet verliezen!

Het tegoed van je fysieke waspas kunnen we voor je overzetten naar een digitale waspas.
Dit kun je aanvragen door een mail te sturen naar info@autowasparkkuzee.nl

Vernoem in je mail duidelijk de codes van beide passen!

Onze wasboxen in Middelburg en Terneuzen zijn voorzien van een speciale scanner waarmee je in de wasboxen kunt betalen met je waspas.
Één keer scannen staat gelijk aan €2,- wastegoed in de wasbox.

Load More

Copyricht Autowaspark Kuzee | Sitemap | Cookiebeleid | Privacy Statement | Links
Website door: DORST communicatie